tirsdag den 28. februar 2012

Hue og matchende tubetørklæde

Jeg har netop fået mit nye kamera med posten idag. Det blev sat i opladeren med det samme, efter at jeg havde fået pakket det ud.
Her til aften har jeg så fået taget lidt billeder af færdige og igangværende projekter.

Jeg har strikket denne hue:


Ribkanten har jeg strikket i Naturuld fra Hjertegarn. Derefter har jeg strikket med dobbeltgarn af Naturuld Flamme (Magic Colours) også fra Hjertegarn. Modellen fandt jeg i Sys Fredens bog "Huer Huer".

Resterne af Naturuld Flamme har jeg valgt at bruge til et Tubetørklæde. Der viste sig dog, at der ikke var helt nok, så jeg måtte købe et ekstra nøgle. Det købte jeg igår, så er ikke helt færdig med tørklædet endnu. Men her er det foreløbige resultat:



Jeg er selv meget glad for farverne, så jeg glæder mig til at blive færdig. Tørklædet er strikket efter frit mønster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...