lørdag den 2. juni 2012

Grow Camp

I mit seneste indlæg kan I se, at min kæreste og jeg udnyttede pinsen til at gå på havearbejde. Bl.a. plantede vi tomater, agurker m.m. i nogle plantekasser.

Da vi gerne ville have flere planter, foreslog jeg, at vi kunne købe en Grow Camp. Som sagt, så gjort. Så jeg bestilte en Grow Camp + Extension på Silvans hjemmeside 2. pinsedag. Og da vi kom hjem fra arbejde i går, fredag den 1. juni, så var den ankommet på en palle, som stod uden for hækken.

Grow Campen ser sådan ud:
Man kan åbne op i gavlene, som I kan se på billedet. Derudover kan man også åbne siderne. Grow Campen er hovedsageligt lavet af plast. I toppen kan man åbne til nogle små net. Siderne består af både net og en klar plastik-dug. Siderne sidder fast til rammen med velcro-bånd.
Grow Campen fungerer ligesom et drivhus. Det er dog mindre end et drivhus, og man kan ikke gå inde i Grow Campen. Men den passer fint i størrelsen til vores terrasse. Vi købte to ekstra plantekasser. I dem har vi plantet yderligere to tomatplanter (vi har 4 tomatplanter - cherrytomat, alm. tomat af sorten Gemini, bøftomat og blommetomat), en spuashplante, en aubergineplante og to melonplanter (Galia og Netmelon).

Her er et kig ind i Grow Campen:


Jeg glæder mig til at se, hvordan det udvikler sig.

1 kommentar:

  1. det ser rigtigt fint ud.. Pas på det ikke bliver for varmt for de små planter.. *S* Hilse Helle

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...