tirsdag den 24. juli 2012

Nye Converse-støvler

Idag har jeg fået er par nye sko med posten. Et par Converse-støvler:


Jeg var nede i byen i fredags, og besluttede mig for at kigge efter et par Converse-støvler. Jeg faldt for denne mørke-/armygrønne farve (måske man ikke helt kan se det på billedet, da det taget med min iPad). Men de havde dem ikke i min str. Prøvede både en UK 6 og 7 , men fandt ud af, at jeg skulle have en 6 1/2. Så da jeg kom hjem gik jeg ind på Converse's egen danske wepshop og bestilte dem, nu da jeg vidste, hvilken str. jeg skulle bruge.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med de nye converssko. Jeg håber du bliver glad for dem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem skal jeg nok blive glad for. Jeg skal da i hvert fald have dem med på ferie i næste uge.

      Slet
  2. Elsker også at shoppe online, det er bare meget nemmere nogle gange. Fede støvler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange er det bar meget nemmere. Men jeg var nu glad for at jeg havde prøvet dem nede i byen først, så jeg vidste, hvad str, jeg skulle bestille.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...