tirsdag den 28. maj 2013

Maskemarkører

Igår eftermiddags fik jeg så tid til at lave maskemarkørerne til min svigermor, efter vi havde fået fældet træerne i haven. Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet, da det er første gang jeg har lavet dem. Men da jeg tidligere har lavet lidt smykker selv, var de ikke svære at lave. Jeg besluttede mig at lave nogle til min svigermor, da hun kun har 3 selv og derfor nogle gange spørger om hun må låne af mig, da tre ikke altid er nok. Det må hun naturligvis gerne, men jeg tænker, det kunne være lige så rart for hende at have sine egne.

Først 4 med små grønne plastikperler og træperler.

Dernæst 4 med sten...

...og også de sidste 4 med sten.



Follow on Bloglovin
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...