lørdag den 18. februar 2012

Nedpakning af lejlighed

Lige nu er jeg igang med at pakke med min lejlighed ned. Det har jeg været ved længe, men nu skal det være. Min veninde hjælper mig. De fleste af mine ting skal ud i et lager i Skejby, hvor min kæreste og jeg har et lagerrum. Så håber jeg blot, at det lykkes min kæreste at få et embede, så vi kan få plads til alle vores ting i en stor præstegård. Jeg har bl.a. et spisestuearrangement som min oldemor selv har tegnet og fået en snedkermester til at snedkerere. Jeg har stadig ikke fundet min oplader til mit kamera, men ligeså snart jeg gør, så kommer der også billeder på min blog.

4 kommentarer:

  1. Hej :) dejligt at se din blog her. Havde du ikke en blog, der hed Lyboen? Hvor flytter du hen?

    SvarSlet
  2. Jo, det havde jeg. Men den har jeg valgt at slette, fordi jeg ikke rigtig fik gjort så meget ved den. Så jeg synes, det var rarere at begynde på en frisk.
    Jeg flytter såmænd ud til min kæreste. Der har jeg praktisk talt boet længe. Men fordi vi hele tiden går og håber på, at min kæreste får et embede som præst, så har det trukket lidt ud med at få tømt min lejlighed, men nu er der endelig kommet skred i sagerne.
    Min kæreste har et lille hus (læs: meget lille hus) i Terp. Det er på vej mod Elsted og Lystrup fra Ikea-rundkørslen. Det er på 69 kv.m. i to etager. Men da der er skråvægge på 1.-salen, så kan man ikke udnytte den fuldt ud. Men det er fint lille hus med have til. Og så har min kæreste endda etableret et lille havebassin. Det så hyggeligt at høre vandet risle.

    SvarSlet
  3. Uhh ha Terp kender jeg ALT til. Min far flyttede til Terp efter min mor og han blev skilt :) Så de første år jeg besøgte ham i Aarhus var det i Terp i et dobbelt stråtækt hus, hvor der voksede hø op ad gulvbrædderne, og hvor vi brugte tiden på mange hyggelige sysler :) Min far boede også meget småt: køkken, bad og to værelser med vinduer fyldt med pelargonier :)

    Hav en dejlig aften!

    Glæder mig til at følge med her!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  4. Jeg vidste ikke, at din far havde boet i Terp. Det gør han ikke mere, kan jeg næsten regne ud.
    Min kæreste flyttede til Terp i 2007. Det er dejligt at bo landligt igen med Århus By i baghaven.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...