søndag den 3. februar 2013

Blogtræf

Igår, 2. februar 2013 var jeg med til mit første blogtræf. Det bliver forhåbentligt ikke det sidste. Der var en hyggelig stemning. Jeg hyggede mig i hvert fald ved det bord, som jeg sad ved.
Jeg havde valgt at tage hækletøj med. Jeg var måske en anelse optimistisk i forhold til, hvor meget jeg havde regnet med at få produceret. Jeg nåede kun at hækle 5-6 dele til kænguruen fra Maja Hansens "Flere hæklede dyr". For når man snakker samtidig med at man skal tælle, så kan det næsten ikke undgås, at man må trævle lidt op undervejs. Men hvad, så længe man er i godt selskab, så gør det jo heller ikke noget.

Så tak til Anna Svenning med bloggen Laralil for at arrangere. Fantastisk, at du kan låne lokaler på din skole. Og tak til alle jer andre for en dejlig og begivenhedsrig dag.

Her er lige stemningsbilleder fra dagen:










En gruppe havde sørget for at samle en masse lækre sponsorgaver til os. Her er links til alle de firmaerne, der var venlige at sponsorere gaver til os:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...