mandag den 7. oktober 2013

Blogtræf, 5. oktober 2013

I lørdags var jeg til et super hyggeligt blogtræf på Virupskolen i Hjortshøj ved Århus. Vi var ca. 20 kreative kvinder der var samlet. Blogtræffet var arrangeret af Jonna med bloggen byFonna og Rikke med bloggen Be My Dragonfly.
Det var mit andet blogtræf. Det var passende, at vi ikke var flere. Vi sad rundt om et bord og kunne nemmere nå rundt til alle deltagerne. Der var en rigtig god stemning:


Undervejs skulle vi have pakkeleg. Som I kan se på billedet herover, så var der linet pakker og kuverter op på bordet. Kuverterne indeholdt hver et nummer, som svarede til en af gaverne, som venlige sponsorer havde været så venlige at donere. De stod på bordet bagved, som man vist lige kan ane på billedet.
 
Jeg vandt 5 skåle og æggebægre/espresso kopper fra Aida. De er alle fra Mette Dittmers serie "Hold my Hand". 
 
 
Jeg vandt også Louise Kringelbachs bog "Jordfald", som er udgivet ved forlaget Lindhardt og Ringhof.


Jeg vandt også disse fine kort fra Flottenheimer:

 
De ovenstående præmier er alle fra sponsorer. Derudover vandt jeg også en pakke. Det var fra Helena med bloggen Made by Me Helena. Pakken indeholdt en af hendes smukke grafiske tegninger, som lå i en smukt dekoreret kuvert.

 
I pakken var der også et strikkekit til en pigevest. Det har jeg givet videre til min svigermor, så hun kan strikke den til min kærestes niece. Jeg nåede ikke at få taget billede af kittet, før hun var gået i gang.




Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Selv tak for en hyggelig dag og er glad for, at du kunne bruge gaven.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...