torsdag den 31. oktober 2013

Give Away! Vind lækkert garn fra Viking og Hjertegarn.

Jeg har ryddet lidt op i mit garn. Jeg fandt to fed fra Viking garn, som jeg vist i sin tid havde tænkt, at jeg ville strikke huer af, men jeg har erkendt, at det bliver det vist ikke lige til. Derudover er der også tre nøgler Play It fra Hjertegarn, som jeg heller ikke får brugt.

Så hvad bedre end at skyde en Give Away i gang. Det kunne jo tænkes, at en af jer kunne bruge det noget.



For at vinde det, skal I lægge en besked til dette indlæg. Skriv også jeres email, så jeg nemmere kan kontakte vinderen.
 
Det vil være rigtig dejligt, hvis i vil reklamere for min Give Away på jeres blog. Brug gerne billedet.
 
Jeg trækker en vinder mandag d. 18. november.
 

Follow on Bloglovin

29 kommentarer:

  1. Åh, en lækker give-away! Den vil jeg bestemt gerne vinde!
    Jeg linker til din give-away på min blog - det er altid godt med god karma :-)

    anjahjorthhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Skønt garn. Har selv lige sendt to fed til USA.
    Deltager og vil da gerne selv vinde lidt :)
    lailah64(a)hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jegdeltager meget gerne.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Lækker præmie - jeg vil gerne deltager.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Det ville være dejligt at vinde det lækre garn. Jeg har ikke delt på min blog, men prøver at gøre det på Facebook. Og så har jeg lige meldt mig som fast læser på Bloglovin og glæder mig til at følge med fremover :)

    SvarSlet
  6. Jeg kan altid bruge garn :) hehe....

    SvarSlet
  7. Deltager! trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne være med. Det er skønt med strik til baby.
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  9. Skøn gevinst ;)
    - alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  10. Vil selvfølgelig gerne være med - det ser lækkert ud

    karingrau@gmail.com

    SvarSlet
  11. Lækker give away, jeg skal til at igang med et nyt strikke projekt, og her kunne denne præmie jo være perfekt ;)

    mia_zafir@hotmail.com

    Mia Oxholm - http://feminista.dk/

    SvarSlet
  12. Jeg deltager selvom jeg har lidt dårlig samvittighed :) Har ikke glemt mit gamle løfte, og skal nok få det gjort snart!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod 14

      Ingen grund til dårlig samvittighed. Jeg har faktisk selv fundet ud af lave nogle maskemarkører. Det er jo slet ikke svært.

      Slet
    2. Tak skal du have! og fedt at du selv fandt ud af det :)

      Slet
  13. Perfekt gave til min søde mor, herop til jul.
    jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...