mandag den 2. april 2012

Skt. Nikolaus Kilde

På mit arbejde kører jeg postbil. Og jævnligt har jeg lagt mærke til dette skilt:


Man kan se det, når man kommer kørende af Marselis Boulevard ved krydset, hvor man drejer ud på Strandvejen. Skiltet står på den anden side af Strandvejen.
Jeg fortalte om skiltet til min kæreste, og spurgte om vi skulle køre forbi, for jeg havde aldrig været der. Derudover tænkte jeg også, hvordan der kunne ligge en seværdighed på et så undseeligt sted. Det ville han gerne. Så det gjorde vi i lørdags.



Læs mere om Skt. Nikolaus Kilde her.

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt! Jeg har selv ofte tænkt det samme! Now I know :) Tak.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Og så er det sjældent, at man går på opdagelse i den by, man selv bor i. Det er faktisk sjovt at lege turist i sin egen by :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...