mandag den 1. april 2013

Grafisk Gobelin Del 2

Jeg deltager i workshoppen "Grafisk Gobelin" hos Charlotte Kaae. I første del skulle vi designe vores eget diagram. Mit kan I se her.
Efter lidt rådgivning og begyndelsesvanskeligheder er jeg nu godt i gang.

Jeg begyndte i bilen i går, da min kæreste og jeg var på tur:

 
Først rullede jeg garn op mine dertil medbragte papstykker for bedre at kunne holde styr på garnet. Jeg fik slået op. Men det gik hurtigt op for mig, at det fungerede vist ikke helt efter planen, fordi jeg ikke havde ordentligt styr på farveskiftende. Jeg kunne ikke helt gennemskue, hvordan jeg skulle få garnet til at følge med op. Så jeg trevlede det hele op og fandt et andet strikketøj frem.
 
Her til formiddag tænkte jeg, at jeg vist hellere måtte prøve igen. I mellemtiden var jeg også kommet i tanke om, hvordan jeg skulle gøre med farveskiftende, således at garnet følger med op. Så nu har jeg klaret Del 2 i workshoppen:
 

Måske jeg når videre, inden jeg får del 3 om 4 dage.

1 kommentar:

  1. Jeg er også med i SIFs hos Charlotte. Flot mønster du har lavet og måden du lavede garndunke på er ideal til Gobelinstrik.

    Kh. Lis

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...