fredag den 12. april 2013

Nye smykker

Jeg har i dag modtaget nogle nye smykker med posten. Og det er ikke helt almindelige smykker. De er specielle. Det er derfor jeg gerne vil fortælle om dem.
Jeg har købt dem hos en ny garnbutik på Sjælland - Butikken ved Højen. De får snart netbutik op at køre, men indtil da kan I besøge deres Facebook-side her.
Jeg bestilte smykkerne via butikkens Facebook-side i onsdags, så det er hurtig ekspedition synes jeg.

Smykkerne kan I se her:
En broche

og matchende ørestikker...

...og halskæde.

En halskæde mere med et fed.
Indlægget er ikke sponsoreret. Er blot begejstret for et sådant tiltag, at jeg må dele det med jer.


2 kommentarer:

  1. Ih - altså. Normalt er jeg ikke til smykker, men jeg må næsten eje sådan et par øreringe :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...