lørdag den 20. april 2013

Shoppeweekend

Jeg har rigtig fået shoppet i denne weekend. På nettet vel at mærke. Jeg lægger billeder ud, så snart jeg har modtaget varerne.

I går bestilte jeg en fingerbeskytter, som jeg vil bruge, når jeg strikker med bomuld, da bomulden ellers giver mig en fure på min venstre pegefinger. Jeg bestilte samtidig et strikkefingerbøl, som man kan bruge, når man strikker flerfarvestrik.

Og lige inden, jeg satte mig for at skrive dette indlæg, sendte jeg en pæn bestilling til Garnudsalg, for nu havde de fået deres Alpaca på lager igen. Foruden en del Alpaca røg der også Højlandsuld og lidt Silk Mohair med i kurven. Så nu får jeg garn til mange fremtidige projekter. Glæder mig allerede til at komme igang.

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...