fredag den 2. marts 2012

Mors fødselsdag

Efter vi havde været i Sdr. Nærå for at tale med formanden for valgmenigheden, kørte vi til Odense for at besøge min mor på vej hjem.
Hun havde fødselsdag igår, så det var passende, at vi lige kunne smutte forbi et par timer, inden vi skulle tilbage til Århus.
Vi havde naturligvis fødselsdagsgaver med. Jeg havde strikket denne hue til hende:


Min mor havde ønsket sig en hjemmestrikket hue. Modellen fandt jeg i tillæg til Søndag for nogle uger siden. Min mor havde først sagt til mig, at hun ønskede sig en hue i sort eller hvid, fordi det ville passe til hendes halstørklæde - et burberry, som hun har arvet efter min morfar. Men jeg synes det ville være for kedeligt at strikke i sort eller hvid, og da jeg ved, at min mor er glad for rød, så valgte jeg at strikke den i rød, som billedet viser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...