tirsdag den 13. marts 2012

Strikkede sager fra tidens løb

I søndags flyttede min kæreste og jeg nogle flyttekasser fra min lejlighed ud til hans hus. Og idag har jeg været ved at pakke kasserne med tøj ud og rydde op i mit tøj samtidig. Noget af mit tøj besluttede jeg mig undervejs til, at det skal op i vores lagerrum, da jeg egentlig ikke har brug for det altsammen nu. Og hvis jeg finder ud af, at der er noget af det, som jeg gerne vil have i tøjskabet alligevel, så kan jeg altid hente det.
Mens jeg pakkede tøj ud af kasser og ryddede op i tøjet fandt jeg et par hjemmestrikkede sager, hvoraf min kærestes mor har strikket den ene til mig:

Denne tunika er vist en Drops-opskrift.
Dette sjal købte jeg garn og opskrift til hos Kiva Garn i Odense for 4-5 år siden. Dengang var butikken ejet af min halvkusine, men hun har nu afhændet den og gået på pension.
Denne pellerina fik jeg af min kærestes mor.
Denne trøje fandt jeg opskriften til i Alt for Damerne for 6-7 år siden tror jeg. En af mine veninder synes den var smart, så jeg strikkede også en til hende.
Da jeg var færdig med trøjen ovenfor, havde jeg en del garn tilovers. Det skyldtes, at jeg strikkede trøjen med en anden kvalitet, end der stod i opskriften. Så jeg valgte at strikke en vest. Jeg brugte trøje-opskriften som inspiration.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...