søndag den 18. marts 2012

Kunsthåndværk - Kitsch og genbrug

Igår var jeg til Kunsthåndværkermarked i Ridehuset i Århus:


Det er altid spændende at komme til kunsthåndværkermarkeder. Sidste år var jeg til KiC (Kunsthåndværk i Centrum). I år løber det af stablen 2.-4. november, og jeg skal helt bestemt besøge messen igen. Sidste år købte jeg et keramikkrus til min veninde, som ventede tvillinger, af Laila Stenderup. Det fik hun, da hun havde født. Jeg vidste det ville blive en succes, da hun havde forelsket sig i krusene, da vi var i Skals sidste sommer til elevudstillingen på Skals Håndarbejdsskole. Der havde Laila Stenderup nemlig også en stand. Men min veninde købte ikke et krus dengang, og så var det, at jeg tænkte, at det ville være en god barselsgave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...